Evalueringskonferansen

Invitasjon til Evalueringskonferansen, Trondheim 29.-30. september 2016:

EVALUERING SOM REDSKAP FOR OMSTILLING

fff

Påmelding her: https://www.berg-hansen.no/eventportal/?E=1883&A=59984&Att=0&WebNo=1&Sec=HPEmkdnMGxbghtlo

Det er mulig å melde seg på frem til kvelden før konferansen starter. Det er avhengig av ledig kapasitet.

Programmet oppdateres stadig her: http://norskevalueringsforening.no/program/.

Konferansen begynner kl 10 den 29. september (registrering fra kl 9) og avsluttes kl. 15 den 30. september.

Kom til #evalueringskonferansen2016 i Trondheim den 29. og 30. september og hør på innleggene om «evaluering som redskap for omstilling» som statssekretær Paul Chaffey (KMD), följeforskningsprofessor Göran Brulin (Tillväxtverket), Panama-Papers-journalistene Veslemøy Østrem og Per Kristian Aale (Aftenposten), organisasjonsdirektør Ida Munkeby (nyfusjonert NTNU), direktør Frode Forfang (UDI), direktør Steffen Sutorius (Difi), direktør Øystein Børmer (DFØ), miljøpakkeprogramleder Heidi Fossland (Trondheim kommune), seniorrådgiver Håvard Solem (Enova), følgeforsker Håkon Finne (SINTEF), avdelingsleder Aleksander Åsheim (UDI), innvandringsprofessor Berit Berg (NTNU), anbudsforsker Hans Torvatn (SINTEF), underdirektør Bjørn Martin Ørvim (Riksrevisjonen), omsorgsteknologistipendiat Mari Synnøve Berge (Høgskolen i Bergen), IKT-prosjektevaluatorene Andreas Landmark og Agnar Johansen (SINTEF), evalueringsprofessor Knut Samset (NTNU), sykehusrådgiver Tarald Rohde (SINTEF) og et dusin andre eksperter fra hele landet skal holde. Diskutere med dem og et hundretalls andre deltakere får du også gjøre, ikke minst under festmiddagen på Rockheim. Men da må du melde deg på nå!

Kontakt:

Organisasjonskomiteens kontaktpunkter:

Faglige spørsmål, seniorforsker Håkon Finne, hakon.finne@sintef.no, mobil 92 04 20 23

Administrative spørsmål, administrasjonskonsulent Jorunn Auth, jorunn.auth@sintef.no, mobil 41 45 96 73

Sist oppdatert: 2016-06-30 12:07