Praktisk informasjon

GAMLE MUSEET
Det prisbelønte bygget ble designet for å huse noe av Norges mest verdifulle kunst, og het tidligere Astrup Fearnley Museet. Lokalet er av unik karakter, med 9 meters takhøyde, åpne etasjer og sentral beliggenhet et steinkast fra Oslo S.

DELTAGERAVGIFT
Medlemmer i Evalueringsforeningen betaler kr. 3.950,- pr. deltager.
Ikke medlemmer betaler Kr. 4.450,-pr. deltager.

Melder du deg på innen 15. juni får du en rabatt på 500 kr.
Prisen inkluderer 2-dagers konferanse med pauserservering og lunsj begge dager

Alle priser er inkludert mva.

MIDDAG PÅ GRAND CAFE/VINKJELLEREN
Vi arrangerer en felles middag i Vinkjelleren på Grand Cafe.
Prisen for middagen med to enheter drikke koster 895,- ink. mva. pr. deltager.

OVERNATTING
Vi har holdt av rom på Comfort Hotel Børsparken til en god pris. Rommene må bookes innen 13. september for å garantere pris og plass.
Enkeltrom kr 1.229,-
Dobbeltrom kr 1.359,-

Booking av rom skjer via mail til co.borsparken@choice.no og gruppe referanse nr. 1020GR007368 må angis for å kunne få tilgang til disse priser.

Comfort Hotel Børsparken
Tollbugaten 4

AVBESTILLINGSFRISTER
Innen 1. juli 2017: 100% refusjon
Etter 1. juli 2017: Ingen refusjon
Hvis du blir forhindret fra å møte kan du sende en kollega, men det er viktig at vi får beskjed om dette. Påmelding er bindende. Ved avbestilling senest 1. juli gis full refusjon, deretter ingen refusjon; men en annen person i samme organisasjon kan eventuelt overta plassen. Gi da beskjed så snart som mulig.

VIKTIG INFORMASJON
Du er påmeldt konferansen når du har mottatt en bekreftelsesmail pr. epost fra oss.
Vi tar forbehold om at det kan forekomme endringer i programmet.

SPØRSMÅL
Meeting Management er teknisk arrangør av konferansen. Har du spørsmål, kontakt oss på: tlf. 22 55 50 11 eller på mail til EK2017@event123.no
Har du spørsmål til den faglig delen av programmet, ta kontakt med Tom Schjetne hos Agenda Kaupang. Han treffes på Tom.Schjetne@agendakaupang.no